【裝修平台大比拼】

【裝修平台】大比拼

好多人第一次裝修都無咩經驗,第一時間都會搵身邊親戚朋友或者熟人介紹,但其實在裝修的過程中,選擇到一間好嘅裝修公司代表著你已經成功佐一半了,可以見得裝修公司選唔選得好嘅重要性。但係對於好多業主來講,都唔知道點去揀選一個好嘅裝修公司,接下來,就將幾間裝修平台進行大比拼啦!

EcHouse: 資訊性十足,報價簡便

係資訊性方面,Echouse提供十分豐富的裝修攻略,同時有裝修設計公司列表同經常會更新一些關於裝修細節和需要注意嘅點等教育文章,內容都頗為豐富。

係報價嘅容易度方面,小編試過係呢個平台使用報價服務,所填的裝修資料很充足。另外,平台設有公司電話同Whatsapp俾人查詢。

係保障性方面,裝修頻道提供免費報價服務,為大家提供免費報價及工程保障。佢地會從安排3間裝修公司或者室內設計公司上門報價中作分析,裝修平台所顯示的成功配對裝修案例亦超過2000個。同時網站有好多以往嘅裝修案例比大家參考,案例仲唔少添,為大家減低爛尾風險。查看過其網站及facebook,會發現很多員工的上門視察相片,明顯有跟進裝修工程,對比其他平台優勝很多。裝修工程都會安排專員去檢測,如裝修出現問題都會介入處理,對客戶都有足夠保障。

界面:

echouse好唔好
裝修介面
echouse好唔好
減低海鮮價及爛尾
echouse好唔好
上門視察裝修進度
echouse好唔好
裝修攻略

影片

資訊性︰★★★★

報價資料︰★★★★

保障性:★★★★★

性價比:★★★★

平台網址: https://www.echouse.com.hk

#Echouse好唔好

 

好師傅︰快速報價,報價個人化

係資訊性方面,呢個平台較少,只有少量文章。網頁設計簡約,同樣提供案例,但就沒有裝修設計公司列表。平台的裝修案例都有很多,亦有展示成品,給予客戶信心度。係報價容易度方面,呢個平台免費上門度呎,快速報價,師傅上門後,一般 3-5 日內就會有詳盡報價,而上門報價是免費的。另外嘅特別之處係網上報價方面,好師傅提供較為個人化的選項,有分為裝修同埋設計兩大範疇,每個範疇可以為你提供唔同嘅需求,例如會問埋你使唔使做地板、電工程等,所以填嘅資料就會較多。同時網站提供Whatsapp 及電郵等聯絡方法。係保障方面,平台過往都有較多案例,信心度會增加。不過,小編申請報價後,上門的就只有師傅,沒有好師傅的員工,裝修過程中亦沒有上門監測,這點較為失色。 
好師傅好唔好
裝修介面
好師傅好唔好
裝修案例
好師傅好唔好
免費上門度呎
好師傅好唔好
裝修攻略

影片

資訊性︰★★★☆☆

報價資料︰★★★☆☆

保障性:★★★★☆

性價比:★★☆☆☆

平台網址: https://codeco.hk

#好師傅好唔好

裝修佬:免費網上預約,裝修佬團隊親自跟進

資訊性方面十分充足,佢嘅網站提供裝修新聞、裝修教學、專欄及youtube頻度比顧客參考,亦有舉辦裝修防伏講座。同時有少量裝修案例(如圖2),提供以往嘅裝修案例比大家。另外呢個平台最大特色係佢個「裝修Q&A」服務,聲稱響發問後1小時內會有人解答裝修相關問題。係報價容易度方面,需要預約時間,網站只有一張簡單的免費度尺表格,提交的裝修資料過於簡陋。另外經過小編上網調查,發覺呢個平台係11月尾曾經比客戶投訴爛尾(詳情參考下面連結)。此外,小編用自己屋企試過服務,佢地會從自已上門度呎,然後把度呎資料pass比2間裝修公司報價,小編未能直接跟師傅對接,裝修後有機會出現爭執。另外平台亦有些影片攻略,如果想學些家居維修技巧,可以到其網站或youtube channel查看。界面
裝修平台大比拼
報價介面
裝修案例

影片

資訊性︰★★★★★

報價資料︰★★★

保障性:★★

性價比:★★★

平台網址: https://www.hkdecoman.com

#裝修佬好唔好

 

 

Spaceplan: 提供精選供應給顧客選擇

係資訊性方面,呢個平台嘅網站資訊性比較少,網站多數係裝修嘅案例圖。相比起其他的平台,spaceplan明顯少很多。

係報價容易度方面,小編都有嘗試過係spaceplan度試距嘅免費報價服務,但係需要客務申請一個新的帳戶,或者用自己的facebook/google帳戶去登記,之後才填寫裝修單位的資料,過程比較麻煩。

保障性方面,佢有提供精選嘅供應商,例如油漆公司,雲石類公司等,客戶可以係平台介紹嘅供應商入面選購產品,咁樣會減少因為幫襯唔相熟嘅舖頭而花費不必要的費用,不過距提供嘅供應商比較少。另外由於平台只提供設計公司,價錢從而比較高,選擇性比較低。小編用自己屋企試過服務,佢地會從自已上門度呎,然採用招標型式,把度呎資料放上不平台給設計公司報價,小編未能直接跟師傅對接,裝修後有機會出現爭執。

界面:

裝修平台大比拼
裝修介面
裝修平台大比拼
裝修報價

資訊性︰★★

報價資料︰★★

保障性:★★

性價比:★★★

平台網址: https://www.spaceplan.hk

 

《總結》

*如裝修平台曾出現爛尾問題就要小心一點了*

想裝修:

建議使用 EcHouse,因為佢地會提供3間合適的裝修或設計公司報價,而且有專人上門視察整個裝修工程,從其facebook可看到很多上門視察的記錄,成功案例亦超過2000個,無論在慳錢或保障,或多或少比另外幾個平台優勝。相反其他平台並未發現有任何上門視察記錄。

平台網址: https://www.echouse.com.hk

想了解裝修資料、教學:

建議瀏覽 裝修佬 或 EcHouse2者裝修資訊都十分豐富,而前者在 youtube channel 上有豐富的教學,而後者在平台上有裝修攻略,內裡有不同分類的裝修文章。

平台網址:  https://www.hkdecoman.com / https://www.echouse.com.hk

#裝修平台 #室內設計公司 #好師傅好唔好 #EcHouse好唔好  #裝修佬好唔好 #Spaceplan好唔好